2009. augusztus 20., csütörtök

inetcash

Sziasztok! Találtam 1 jó kis Surfbart (a képernyődön megjelenik 1 reklámcsík)! Lényege nem kell semmit tenned csak netre legyél kapcsolódva és kész! Nem Zavaró és nem lassítja a gépet, nekem WindowsXP-m van és megy rajta gondolom akkor a többi windowson is elfut minden gond nélkül. Bővebben az előnyökről: - paypal és más kifizetési módszert is támogat - 6 szintig referálsz - nem létezik időlimit, ha akarod 24 órán át futtathatod és ez nem kapcsol ki magától mint az eurobarre 5 óra után - nem kell sehova kattingatnod hogy pörögjön a lóvéd - 0.085 eurót ad óránként azaz (2 euró napont ha megy egész nap) - minimális kifizetés 5 eurótól... szerintem nem rossz 3 nap alatt meg is van, ha belegondolsz 50euró havonta a semmiért - és fizetnek is (ami nem hátrány) 3-4 nap az átfutási idő , mire megérkezik a számládra a pénz Hátrány: - az oldal német nyelvű - de nem kell aggódni, át lehet váltani angolra is Szerintem nem kell rajta sokat gondolkozni hogy megéri e vagy sem, sztem a hülye is látja hogy igen! Ha megtetszett, itt a Link(kép) ahol regisztrálhatsz!(katt rá, csak nyugodtan):

INetCash.de

1 megjegyzés: